25 Kasım 2010 Perşembe

Yapmamalıydımmm:(((

Bugün mesaim 16.00'da başlıyordu. Kalktık kızımla beraber kahvaltımızı yaptık, oynaştık, resimler yaptık, pijamasını çıkarıp bacaklarına kuş çizdik...Güzelce oynadık yani anlayacağınız. Saat 13.30'da anneannemize gittik. Malum bırakıp işe geleceğim. Uyku saati geldi bu arada. Biraz uyutmaya çalıştım "annee kalkamıyomm" diyince tamam kızım uykun yoksa kalk dedim ve kaldırdım.

Tabiii anneanne varken olur mu? Çocuk robotya illa saati geldimi uyuyacak. Ben uyuturum onu deyip odaya götürdü. Bir müddet sonra ağlama sesi duyuldu ve peşinden annem Manolya gel biraz emzir dedi. Tam dalmak üzereyken annem demiş ve ağlamaya başlamış. Aslında bu bi kaçış Nehir Naz için. Emmiyor çocuk yine kalkmaya çalışıyor. Bu arada benim sinirler çıktı tepeme. Bir taraftan kızım uyumak istemiyor, diğer tarafdan annem sıkıştırıyor.

Tekrar kaldırdım biraz oynatıp, sakinleştirmek için ama yok yine ağlıyor, yine ağlıyor. Bu arada annem söyleniyor tabii.

-Annesi evdeye bu çocuk hiç böyle ağlıyor mu normalde, tabii uyku saati geçti huysuzlandı.

Artık tamamen attı tepem ve aldım götürdüm Nehir Naz'ı hemen uyuyacaksın diyerek odaya. Uyurmu çocuk, o ağlıyor ben sallıyorum.

Ve dayanamayıp vurdum eline, poposuna. Nasıl ağlıyor çocuğum. Anne beni dövdü diyerek. Ağladı, ağladı, ağladı....... Sonra annem yine dayanamadı gelip aldı ama kızım hala anne diye ağlıyor. Aldım kucağıma bende ağladım ağlayacam. Annemede sinirlendiğimi belli etmiyorum bu arada.

Neyse biraz oynadık, şımardık, gönlünü almaya çalıştım ama ne çare bir kere vurmuştum.

Geldim iş yerine artık boşaldı sinirlerim ağlayarak msn açtım, inşallah Şebnem açıktır diye dua ederek. Açıktı, anlattım ona olanları teselli etti beni, rahatlattı. Tek derdim bugün olanları kızımın hatırlamamasıydı, unutur dedi. Teşekkürler Şebnem sen olmasaydın bu gün çok ağır geçecekti.

Canım yavrum inan seni çok seviyorum, sen benim canımsın. Canın çok yanmadı değil mi? Hala düşündükçe göz yaşlarımı tutamıyorum. Böyle birşey bir daha tekrarlanmayacak inan bana.

Not : Şebnem kim mi? İnanın bende bilmiyorum, tek bildiğim dünyalar tatlısı bir kadın olduğu. Onu bir başka gün anlatacağım uzun uzun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...