13 Kasım 2010 Cumartesi

Ah o kuş..

Dün gece feryat figan bir ağlamayla sıçradım yatakdan. Koştum Nehir Naz'ın yanına, kalkmış oturuyor yatağın içinde. Belli ki kabus görmüş. Daha önce okumuştum kabus görmeye başlayacağını ve bu gibi durumlarda müdahale etmememiz gerektiğini. Biraz sakinleşti, aldım kucağıma.

-Ne oldu yavrum rüyamı gördün?
-Hııı... evettt
-Ne gördün rüyanda kızım?
-kuuuuu (kuş görmüş)
-Kuş ne yaptıda seni ağlattı yavrum?
-Manga al pıyyy pıyyyy (kuş balonunu alıp uçup gitmiş)
-Ayy yerin ben seni. Ben o kuşu bulup alırım balonunu hadi şimdi uyuyalım.


Canım yavrum benim nasılda ağlıyor, eeee kuşun dengesizliği Nehir Naz'ın balonunu alıp kaçmak ne demek, seni kendini bilmez...





Hani her çocuğun vardır ya böyle tutkuları. Kiminin bebeği yada bir oyuncağı yada ne biliyim çikalata gibi. İşte benim kızımın da tutkusu balon. Evimizde, annenemizde, teyzede ve her çantamda yani anlayacağınız her köşede mutlaka bir balonumuz saklıdır bizim. Çünkü Nehir Naz'ın manga krizi ne zaman tutacak belli olmaz:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...