11 Kasım 2010 Perşembe

Atsan atılmaz, satsan satılmaz...

Ne güzel söylemiş büyüklerimiz. Tam cukkk oturdu bu söz bizim Mehtap'a. Başa gelen çekilecek napalım...

Dün izin günümdü. Bu ay nöbetli çalışıyorum ben. Annemler ve kardeşim bizdeydi.

Mehtap;

-Abla hava çok güzel Nehir Naz'ı biraz dışarı çıkarıyım mı? (Bir ısrar anlatamam... anlamalıydım)

Ben ne biliyim böyle bir cinlik düşüneceğini. Cesaret edemez sanıyordum. Ama yanılmışım. Kalktı giydirdi, arabasını çıkardı, hazırlandılar, çıktılar. Havada gerçekten yazı kıskandıracak cinsden hadi biraz hava alsın kızım dedim.

Aman Allah'ım. Eve bir geldiler.........

Kızımın kulaklarında bişeyler parlıyorrrr. Mehtap git kızımın kulaklarını deldir. Yaaa şok oldum tepki bile veremedim. Sadece çok ağladımı diyebildim.

Nehir Naz doğduğu günden beri bu kulak deldirme bizim gündemimizde. Ben inatla hayır dedikçe annem ve kardeşim ısrar ediyorlardı. Hatta bu konuda yalan bile söyledim onlara "bakın doktoru kesinlikle 5 yaşına kadar deldirmeyin dedi sakın yapmayın öyle birşey" diye.

Bunlar daha önceleri aralarında konuşuyorlar...

Annem diyor ki:

-Birde bu adet çıktı sizin kulaklarınızı 40 günlükken ben delmiştim, hemde nerde o zaman böyle eczane falan....5 yaşına kadar bekler mi kız çocuğu küpesiz?

Mehtap:

-Boşver anne yaaa bana geldiğin bir gün götürüp deldiririm ben.

Bu konuşmalar benden bir ışık görmek için tabiii. Tepkimden çekindikleri için çok istemelerine rağmen direk cesaret de edemiyorlar.

Ama ne demişler... Korkunun ecele faydası yokkkkkkk. Ancak 21 ay dinlediler beni. Demek ki onlara da tak etti artık.

Çok güzel olmuş ama. Gerçekten dedikleri gibi kıza dönmüş benim meleğim. Tüpeeee,tüpeeee diye dolaşıyor, onunda hoşuna gitti.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...