26 Kasım 2010 Cuma

ohhhhhh beeee:)))

Dün gece eve gittiğimde kızım uyumuştu. Başında bekledim uyansın diye. Aradan biraz zaman geçti Nehir Naz hayıyyyy hayıyyyy diye bağırarak ağlamaya başladı. Allahım bittiğim an..... Malum dün yaşananlar. Hemen aldım kucağıma, öptüm, sevdim, meme emerek uyudu kızım yanımda. Sabaha kadar beraber yattık, normalde olmaz ama neyse:)))

Sabah uyandık yine erkenden. Kahvaltımızı yaptık. Tabii bu arada hayır yok ona, hala dün yaşananların vizdan azabı var içimde. Banyoya girdik, tam bir saat oynadık küvetin içinde. Sonra çıktık hikayeler eşliğinde üstünü giydirdim, şimdi uyuma vakti deyip sallamaya başladım. Bir iki itirazdan sonra uyudu hemen yavrum.

Kısacası günün tadını çıkardı Nehir Naz hanım....

Çok şükür Allah'ım. Kızım bana tavır almamıştı ve sanırım unuttu dün yaşananları. Onu uyuturken derin bir offffff çektim. Bir daha böyle birşey yapmayacağıma dair kendime söz vererek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...