6 Kasım 2010 Cumartesi

Nereden..... Nereyee.....( Ve daha nerelere kim bilir? )




Bu sayfanın varolma sebebi kızıma Nehir Naz'ıma;

İlerde güzel bir anı olacağını düşündüm ve yazmaya karar verdim birtanem. Sen, ben, ailemiz kısacası bize dair herşeyi paylaşmak için...
Daha dün gibi kulaklarında muayeneye gittiğimizde doktorumuzun;
"Manolya Hanım pazartesi günü gelin alalım bebeği" demesi....
Nasıl heyecanlanmış, panik olmuştum. Allah'ım beklediğimiz gün nihayet gelmişti.

Şimdi  o günlere gidiyorum da....
Acısıyla tatlısıyla çok gurur verici. Bir canı, senin bir parçanı dünyaya getirmek.

Annem ;

"Anne olmadan anlayamazsın beni" derdi. Şimdi onu çok iyi anlıyorum...

Nehir Naz doğduğunda çok küçüktü 2,5 kilo.... O malum hastane çıkışı denilen takımlar varya onun içinde kayboluyordu benim birtanem.Ben şanslı annelerdenim. Kızım anne sütü aldı da günden güne toparlandı.Ve bugün tam 1 yıl, 9 ay, 1 hafta, 2 günlük ve hala emiyorrr.

Şöyle bir düşünüyorum da;

İlk altı ay uyumamasını göz ardı edersek ne hamilelikde ne de sonrasında kızım beni hiç üzmedi. Öyle çok huysuz, sorunlu bir bebek değildi. Canım yavrum benim...İyi ki varsın, iyi ki Allah'ım seni bana verdi. Her kadının tatması gereken duygu anneliği, ben seninle yaşıyorum. Hep birlikte olmak dileği ile....

2 yorum:

  1. Selamlar,
    maşallah çok şeker kızınız.İyiki açmışsınız bu sayfayı.Bazen eskilere dönüp bakıyorum bende çok hoşuma gidiyor.
    Benim kızımda 1 yaşındaydı ben bloğumuzu açtığımda.Nerden nereye gerçekten.
    Sevgilerimle.
    Bu arada 100. izleyicim olduğunuz için size bir hediye göndermek istiyorum.Bana bir adresini bırakırsanız size iletebilirim.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba;
    Evet 100. oldum sende bende 201.sin biliyormusun:))))

    Hediye için teşekkür ediyim ama gerçekten zahmet etmeyin...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...