27 Kasım 2010 Cumartesi

Buuuuu maaaaaa altııııı.....



Yaklaşık bir ay önceydi. Eve geldik, Alpay dış kapıyı açarken birden....kızımın bişeyler söylediğini duydum. O yarım yamalak konuşmasıyla, bu maaa altııı diyordu. İnanmıyorum yaaa, kapı numaramızı okuyor.

O anki yaşadığım duyguyu anlatamam. Alpaya baktım, o direk "ne var Manolya 21 aylık çocuk gayet doğal" dedi. Aman kızına nazar değerde neme lazım:))) Çok inanır Alpay nazara ve biz kendi kendimizeyken bile Nehir Naz'ı konuşsam, yaşıtı bir çocukla kıyas yapsam kızar bana.Yok herkezin bünyesi farklıymış, bilmiyormuymuşum genetik diye bişey varmış falan filan.

Şöyle bir düşündüm. Nehir Naz bugün tam 22 ayını doldurdu. Ve yaklaşık 4/5 aydır birden ona kadar hem türkçe hem ingilizce sayıyor, rakamları tanıyor, ana ve ara renkleri biliyor. Geçenlerde annemlere okey oynatmamış. Taşı alıyormuş yerden bizimkiler alma diyince olmassss o yeşil dukuz diyormuş, hepsinin elindeki taşları sırayla okumuş.

Şimdi ben abartmış mı oluyorum?

Anne okumalı, araştırmalı bence. Kızımın gelişim cd leri var. Daha ona hamileyken bir internet sitesinde görmüştüm, biraz araştırıp şipariş vermiştim. Aylara göre hazırlanmış, değişik konularda. Ben bu cd lerin kızıma çok faydası olduğunu düşünüyorum. Nehir Naz altı aylıkken başladı bunları izlemeye ve hala devam ediyor.

Bu arada benim katkılarımıda göz ardı etmeyelim lütfen. Hani taaa anne karnındayken anlıyor çocuk deniliyor ya ben bunun doğruluğuna inanıyorum ve kızım daha karnımdayken onunla konuşmaya başladım ben. Ne yapsak, nereye gitsek hep anlattım, devamlı konuştum kızımla. Hatta artık çevremdekiler dalga geçiyordu benimle. El kadar çocuk amma abarttın diye. Canım kızım şimdi görüyorum ki abartmamışım.

Seni çok seviyorum meleğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...