5 Mayıs 2011 Perşembe

Nehir Naz'dan Nağmeler...


Allahımmmmmmmm......

Zaten hiç susmayan kızım şimdi tekerlemelere, şarkılara ve benzeri bilumum şeylere takmış durumda. Tekerlemeleri hiç yazmayacağım çünkü evrim değiştirmiş halde söyleniyorlar:)))) Gelelim sazlı sözlü geçen günlerimize...

maviiii maviii maşmaviiii
dözleri bonduk maviiii
anneeeeeeeeeeeeee sayı sayı sapsayı
dözleyi bonduk sayıda vaamııı

Bu asırlık şarkıyı nereden duydu inanın bilmiyorum:)))

ayadana buyadana
süküyyy beni yayadanaaa
anuzzz bunuzzzz...
şalla onu şalla bunuuuu

potakalı sooodummmm
bas ucuma koooodummm
ben biy yayann uyduydummm
duma duma dummm


-anneeee kaya kayaaa buyutlayyy ditmissss
-gitsin kızım bak ne güzel güneş açtı
-yaaaaa taamammm dünes meyaba dedi amaaa... hayıyy anneee kaya kayaaa buyutlayyy bise yaaaamuyu detiriyoyyy ben yaaamuyu damdan isliyoyummmm...

yaaaamuyyy yağıyoyyyyy
selleyyyy akıyoyyyy
ayap kısı damdan bakıyoyyyyyyy

-anneeeee ooo piti kayemeyaaa sepeti demiisin
(ben ahenkli ahenkli başladım)
-oo piti piti karamela sepeti terazi...(Nehir Naz lafı ağzıma tıkar)
-öööle diii-illl anne şaaakııı söleee demedim sana

4 yorum:

  1. Sarı sarı sapsarı ha!! hiç güleceğim yoktu Bilmiş Bıdık seni.
    Ama çok güzel gülüyor annesi şuna baksana yaa :))

    bizim son günlerde favorilerimiz: Arkadaşım Eşek ve Nane limon kabuğu

    YanıtlaSil
  2. Benim oğlum pek konuşmuyor bizde başlasında hiç susmasın diye bekliyoruz :)))maşallah senin kuzuna Allah nazarlardan saklasın

    YanıtlaSil
  3. kız çocukları apayrı birşey ya maşallah allah hayırlı ömür versin:)

    YanıtlaSil
  4. 41 kere maşallah gülüşünü severim ben onun şarkıları da pek güzel.Benden kocaman öpücük annesi prensese:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...