4 Mayıs 2011 Çarşamba

Nazar değdi bana:)))))

Ayyyyyy....

Aksilikler bırakmıyor ki peşimi. Daha yeni açıldı benim blogum. Kumanda paneli hariç hiçbirşey yapamadım bir hafta öncesine kadar hala yasaklı gibi. Blog açıldı bu seferde kameranın kablosu kayıplara karıştı!!!

Alpay'ın doğum gününü kutladık yazamadım, 1 Mayıs geçti yazamadım, Nehir Naz son sürat devam ediyor cimcimeliğe yazamıyorum.... Dedim ya nazar değdi bana ama merak etme sevgili blogum okudum üfledim ve geldim dolu dizgin:)))

Çekirdek aile evde kutladık babamızın doğumgününü. O pastayı düşürmeden babasına kadar götürdü, "iyiti doooodun babaaaaa" diyerek :))))


Bilirsiniz çok sever mum üflemeyi, babası ile beraber üflediler...
Mutlu yıllar kocacım:)))


Sonra geldi  1 Mayıs.... Klasik anneanneyi sinir etme törenleri. Aradık, bayramlarını kutladık. O bizimkini kutlamadı ama olsun:)))))

Yasak olmayınca, birileri karışmayınca bayramın tadı nasıl çıkıyormuş gördük hep beraber...

Teyzemizi beklemekden gözlerimiz yollarda kaldı. Bu hafta sonuda gelemeyecek, malum Türkiye geneli sağanak yağış varmış. Yaz gelmeyecek sanırım bu sene, haftaya güzel olsun artık özledim kardeşimi:(((

9 yorum:

  1. Doğum günü kutlu olsun eşinin. Bu günlerde kocaların doğum günü galiba nereye gitsem kocaları kutladım:)

    YanıtlaSil
  2. Oh be manolya bizim de gözlerimiz bloglarda kaldı. nerede bu nehir naz hanım diye bekleye bekleye bir hal olduk:) havalar lehime gidiyor. tembelim ya temizliğe başlamamak için havalarla işbirliği yaptım :)

    YanıtlaSil
  3. eşinle kızınla mutlu sağlıklı nice uzun seneler diliyorum canım.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Ah şu yağmurlar bitsede baharı kucaklasak ...Özledim baharı ...Bıcırık ne güzel tutmuş pastayı , kocaman oldu Nehir Naz , fotoğraflardan izliyoruz büyüyüşünü :)) maşallah

    YanıtlaSil
  5. tütütütüüüü elemtere fiş kem gözlere şişşşşşş:))
    ne diyim bilemedim :))

    YanıtlaSil
  6. Hoşgeldin canım terslikler üst üste gelmiş üzüldüm ama nihayetinde buradasın hoşgeldin:)
    Eşinin doğum günü kutlu olsun birlikte nice güzel yıllar dilerim:)
    Nehir Naz prenses her zamanki gibi çok tatlı:)

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar,

    Nazara inanırız. Çünkü gerçekten göz değmesi var. Ben bunu bizzat yaşadım.
    Neyse ki, bloğunuza kavuşmuşunuz. Geçmiş olsun dileklerimi sunarım. Ayrıca eşinizin de doğum gününü kutlar; sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir şekilde tüm sevdikleri ile beraber daha nice yıllar dilerim.

    En Güzel'e emanet olun ve sağlıcakla kalın efendim, saygılarımla.

    YanıtlaSil
  8. Eşinin doğum günü kutlu olsun, inşallah hep birlikte mutlu nice nice senelere

    YanıtlaSil
  9. Dogum gununuz kutlu olsun.
    Nehircim cok seker olmus buyumus baya.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...