18 Şubat 2011 Cuma

Ayrılmaz Parçalarımız:))))

Bizim evde oturma ve dolaşma izni kare kiki, vak vak viki yada pembe kulakdan alınıyor. Bunlar kim mi? Buyrun...



Hatta işin boyutu o kadar büyük ki tuvalete girecekseniz bile önce bunlardan izin almalısınız. Yoksa...

-anneeeeeeeeeee, baba menim annem yeyde, anneeee yeydesinnn
-tuvaletteyim kızım
-hııııı kapı aç
-tuvaletteyken kapı açılıyormuydu Nehir Naz?
-hayıyyyyy
-eeeeeeeee
-tamammm çabuk çık odanda titap okucazzzz

Biz ona hadi odana gidelim diyoruz ya oda odasına odan diyor. Anlatıyoruz ama yok. Böyle demek daha hoşuna gidiyor demek ki....

Kimi odasında dinleniyor, kimi evin muhtelif yerlerinde uyuyor, kimide alınmış ele bilmiş bilmiş okunuyor. En sevdiği kitap okuma köşesi terlik sepetimizin üstü:)))) Umarım hep böyle olur her an elinde kitap bıdı bıdı okuyor...


Samuyyyy hanım tipi ayakkabısı yapmışşşş
hıııı tavsannn yanısss ayakkabıyı amıssss
(bu samur hanım bazen hamur sanım oluyor:))) )



tamammm kaye kiki
ama bu kadayyy bağırmena geyekk yokkk
nüneş batmıssssss
hava kayaymısssss
sıklam sıklam ıslanmısssss


Bazende böyle "baba dibi yatıyım" diyor:))))

vayyy vayyyy vayyyy
pinokyo omanda napıyomussss
bunu uzamısss hııııııııı
annanesinin sösünü dinememisssss
( aslında pinokyo hikayemiz yok o nedenle ormana gitti büyük ihtimalle, bunda anneannenin parmağı var sanırım:))) )

15 yorum:

  1. yerim ben bu kızı :) sana bir mim pasladım bu arada

    YanıtlaSil
  2. Keyifli okumalar küçük hanıma:)

    Biz de her gece okuduk idaya şimdi kendisi mutlaka okuyor yatmadan.

    YanıtlaSil
  3. Bıcır bıcır ne tatlı konuşuyor öyle.Yanında olup konuşturmak isterdim onu :)
    Aynı seri bizdede var. Severek okuyoruz, elinden düşürmüyor Tuğra, özeliikle Küçük Kurbi'yi :))

    YanıtlaSil
  4. Yalnız benim cimcimem değil yani kitap delisi :) Umarım ilerde de devam eder bu kitap tutkuları.

    Kızının fıskiyesine bayılıyorum

    YanıtlaSil
  5. hahahaaaaa :))
    bu kızın çok bilmişliğine bayılıyorumn ben. kime çekmiş acep ;)

    YanıtlaSil
  6. Bir Annenin Paylaşımları; en kısa zamanda cevaplıyacağım, malum Nehir Naz:)))

    Deli Anne; :))

    Nehir İda; Umarım bizdede devam eder bu kitap sevgisi...

    Tuğra'nın Annesi Emine; Bak uyarmadı deme hiç susmuyor ama:)))

    Küçük Mucizem; Tam kitap kurdu bunlar:)))

    oytunla hayat; Ben biraz sana benzetiyorum ama:))))

    Nurefşan'ın Annesi; Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. Yüzündeki gülücükler,yüreğindeki kitap sevgisi hiç tükenmesin Ballı Lokmanızın,sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  8. hayranınım Nehir Nazzz, süpersin :)

    YanıtlaSil
  9. oğlumu bir türlü kitaplara ısındıramadım.oğlan çocuğu olması zamazingosudur diyorlar avutuyorum kendimi.bir umudum kızım var.inşallah nehir naz gibi kitap kurdu olur:)

    YanıtlaSil
  10. 41 kere maşallah yerim ben onu ama:) Fotoğraflarda çok güzel çıkmış büyüdüğü zaman da hep böyle olur elinden kitap hiç düşmez inşallah:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. ne tatli bir kizin varrr :))

    YanıtlaSil
  12. harikasınız.. kitap okumayı bu yaşlarda sevdirmeye çalışmak gerekiyor işte. doğru yoldasınız. tebrikler. :) benim oğlum malesef bu kadar ilgili değil.. bakalım ilerde nasıl olurlar.. :)

    YanıtlaSil
  13. Kırmızı başlıklı kızı almamışsın yavruma; neyse ben arar telefonda anlatırım NEHİRNAZ'A....öpüldünüz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...