4 Mart 2013 Pazartesi

Nehir Naz'dan İnciler....

anneeee maviyle sayıyı kayıstıyınca yesil oluyoy petiiii maviyle beyazı kayıstırınca?
açık mavi kızım, beyaz karıştırınca yeni renk oluşmaz karıştırdığın rengi açıklaştırır
hıııııııııııı petiiii o zaman kıymızıyla beyazı kayıştıyınca?????
Pembe diyemedim biraz önce dediğimle çelişmemek için ama o zaten biliyordu soruyu sorarken:))))))))

............

anneeeee bana kapalı pembe biy piyenses elbisesi alıymısın lütfennn
kapalı değil kızım koyu pembe
anneeeeeeeeee neden açık pembede kapalı pembe diiiillll koyu pembe

Hadi şimdi gelde anlat, aslında haklı çocuk açık - kapalı

.................

anneeeeeee beni seyvise yazdıyın ben onunla kıyese didip deliyim, seyvis beni eykenden eve detirir, babamda ise ditmesin beni evde betlesin
ben???
sen dit paya kazan, babam iste beni özlüyoymuş
bende özlüyorum kızım
hayıy anne babam bunu söyleyken dözleyi ıslandı (Allah Alahhhh...)

............

uykuda kolunu duvara vurup ağlayan kızına "seni seviyorum" diyen baba ve o anda acısını unutup aynı içtenlikle "bende seni seviyoyum babaaaa" diyen kızı. Ve bu cevabı hiç beklemeyen babanın gözleri dolu dolu "seni verene kurban olurum" diye kucaklaşmaları...

Neler oluyor yaaaaaaa kendinize gelin. Meşhur baba-kız aşkı başlıyor sanırım :((((

..............

anne ben kaynındayten yumuytanın içindemiydim yoksa sadece hayvanlaymı yumuytada olur
Yumurta değil kızım havuz gibi birşeyin içindeydin karnımda
nasıııı yaniiiii
daha doğrusu balon diyelim
anneeee su balonumu
hıhhhhh tam öyle işte
aaaaaaaaaaaa anne ya patlasaydı  :)))))))))

..........

anneeeeee bundan sonya hiç ağlamıycam ve dinliyoyum zatende senin sözünü daha çok dinliycem
hayırdır kızım sana bu radikal kararı aldıran ne
bomboş bi kahnem olsun hiç istemem doyusu anneeeee
kahne ne kızım
hani yunuslayı vay boyanıyoy
tahtamı kızım
kahne diyoyumya anne ne tahtasııııı hani alıcazya öööyetmenim önce toplantı yapıp size soyacakmış ona göye kahnedeki yunuslay boyanacakmış
hıııııııı anlaşıldı bu kahne bizim bildiğimiz karne :))))

........

Veeeeeee baba fitili ateşler:)))))))))
babaaaa ipimi neden oyaya koydun
ortadaydı kaldırdım kızım
kaldıydında yeden katladın sonyaaa öygü öygüü oluyo atlayken açamıyoyum
baba güler...
baba çokkk siniylendim yeteyyy aytık cinley şuyama çıktı (başını göstererek)
baba tekrar güler ve hayatının hatasını yapar:))))
 neye dülüyosun ben dülüyomuyummmmm bu şaka olmalı inanamıyoyum yaaaaaa:)))))))))

.................

Nehir Naz bak bu muz ağacı
aaaaaa derçektenmi bende muz tendi tendine doğuyo sanıyodum
anneeeee ben bunu tanıyoyum palmiye ağacı
meyvesi ıııııııııııııııııııııııııı

...........

yerim o ağzını şu ağıza bak
çok komiksin anne tendi aaazıma nası bakıyımmmm

.................

Kızım kreşte öğlen ne yedin
yumutaaaa, süt...
onlar sabah kahvaltısı öğlen dedim
patatesss, pilav....
Nehir Naz ne yediysen onu söyle liste var elimde ona bakarım yoksa
o zaman bana niye soyuyoysun baksana listeye:)))))))))

...............

araba ile giderken tanker gördü
anneee oyda neden soyu işayeti var
soru işareti değil kızım o ünlem dikkatli olun anlamında
neden
patlayabilir çünkü 
balon dibi şif dibimi
şif değil Nehir Naz fiş o
hayıyyyyy anne fiş balık demettt o şifffffff:)))))))))

Bildiğimiz fiş yani priz şif olduya helal kızım sana....

...............

kalbi nasıl tutabiliriz anneeeeee
babada laf hazır:))))))
cerrah olursan hahahaaaaaaaa

.........

böyle biy anne olduğun için sana çok tesekküyy edeyim.
(Kurban olurum seni verene ben)

............

anneeeeeee ben küçükken denize dirdimmi
sen benim karnımdayken bile girdin denize
petiiii uçağa bindimmi
hayır
neden kaynındayken bindirmedinnnnn
anneeeeeee uzay demisine binditmiiiiii
hayır kızım
yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa neden amaaaaaaaaaaa

Heyyyyy Allahım yarabbim uzay gemisi nereden geliyor aklına bilmem ki:))))))

..............

anneeeeeeee bu kapaklay nolcakkkk
engellilere tekerlekli sandalye alınacak kızım
engelli ne demet
yürüyemeyen demek
çocuk şöyle bir anneme baktı dizlerinden rahatsız zor yürüyor
yaniiiiiiii annanememi sandalye alacaz  :)))))))))))

Gülermisin ağlarmısın........

..................

Hiç susmayan kızım;
anneeeeee hiç konusmadım bugün diillllmi
hiççççç
neden öyle dedin
nasıl dedim ki hiç konuşmadın dedim
hııııııı ses tanondan  santi çokkk konuştun dibi anladımda hiçi

Eşşek sıpası ses tonumdan ne demek istediğimi anlıyor ve sorguluyor :)))))))

..................

güzel annem benim
güzel kızım benim
anne çokkk düzelsin
sende çok güzelsin kızım
anneee en düzel sensin
Allah yerim ben seni canım yavrum
anneeeeeee sende bana hayıyyy sen daha düzelsin desene

Bu kadar iltifatın sebebi buymuş demek ki:))))))))))))

...............

Abisi ile babası konuşuyorlar. İşte şarkı parolaymış, tersten okuyunca şifre çıkıyormuş ortaya falan. Malum bizim kayıt devrede bunu duyunca başlar şarkıyı tersden söylemeye;

tutmadı fırlatmadı kalbimi 
ezmedi üstünü çiiinemedi
zamanla deçmez demedi
zamanla zamanlaaaa :)))))

6 yorum:

  1. Ah ah yerim ben onu rabbime şükürler olsun onları verdiği için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Binlerce şükür iyi ki varlar Ülküüüü

      Sil
  2. İlahi çok hoşsunuz :)
    Maşallah,bıcır bıcır,çok şeker kızın var,
    dün bende bir kız çocuğu gördüm oda babasıyla konuşuyordu,bir ara laf arasında dediki babasına,
    "Baba,en yüksek yere çıkarsak dünyayı görebilirmiyiz" Dudak uçuklatan sorular soruyolar valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamane çocuğu bunlar Gülcanım:)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...