27 Ocak 2013 Pazar

4 Olduk :)))))




27.01.2009 - 27.01.2013

Diyorum ya hep benim miladım diye işte miladımın dördüncü yılı.... 

Senin varlığının bendeki değişikliğini anlatmaya kelimeler yetmez meleğim. Annelik bambaşka bir duygu. Sanki seninle tekrar çocuk oldum ve beraber büyüyoruz.

Ne desem, nasıl desem, ne anlatsam da bugünün bende ki önemini, senin hayatımdaki yerini tarif etmem mümkün değil. Sen hayatımın tadı tuzu, sen herşeysin, cansın...

İyi ki doğdun, iyi ki varsın. Herşeyin en güzeli senin olsun, gülen yüzün hiç solmasın birtanem.

Doğum günün kutlu olsun. Allah yolunu ve bahtını açık etsin can yoldaşım :)))))

16 yorum:

  1. Doğum günü kutlu olsun meleğinizin. Ve hep birlikte gülen yüzünüz hiç solmasın .

    YanıtlaSil
  2. kızınızın doğum günüsü kutlu olsun...
    nice mutlu senelere inşallah.......

    YanıtlaSil
  3. Sağlıklı, mutlu uzun bir ömür dilerim, iyi ki doğdun Ballı Lokma:))

    YanıtlaSil
  4. nice güzel yaşlara ,sağlıkla, mutlulukla erişmesi dileğiyle ,kocaman sevgiler gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  5. mutlu yıllar güzel yaşlar :)

    YanıtlaSil
  6. nehirnazım :)) güzel annenin güzel kızı :)))
    iyiki doğurmuş anacığın seni :)) yeni yaşın sağlık mutluluk şans getirsin :))
    bıcır bıcır bıcırdamaya devam et :)

    YanıtlaSil
  7. Maşallah kızıma sağlıkla nice yıllara :)

    YanıtlaSil
  8. Bloglarda büyüdü kocaman oldu Ballı lokma , nice yaşlarını görürüz inşallah :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...