15 Kasım 2011 Salı

Bizimkide iş olsun işte:))))))


3 yaşında çocukla pizzacıya gidilir. 

-anneeee buuu neeee
-kola kızım ama onu çocuklar içmiyor zararlı....
-petiii o zaman bana meeeve suyuuu söleyin


-anneeee bu neeeee
-ketçap ve mayonez kızım ama onu çocuklar yemiyor zararlı
-petiii o zamannnn benimkine sıtmaaa


Tabakdaki patatesi ikiye ayrılır zararsız tarafından afiyetle yer Nehir Naz hanım. Oralarda kızarmış patates ne kadar zararsız olursa!!!!!


Yine kendimce zararlı olan, pizzanın üzerindeki sosis ve salamlar ayıklanarak verilir. Allahdan benim çok bilmiş kızım "siz neden yiyorsunuz?" diye sormadı, o zaman işin içinden nasıl çıkardım bilemiyorum. Dedim ya başlıktada bizimkide iş olsun işte:)))))

3 yorum:

  1. evet ya,çocukların yanında bizde yiyemiyoruz,öğrenmesinler zararlı yiyecekleri diye.

    YanıtlaSil
  2. bizimki daha sorgulamayacak kadar küçük.. nehir kadar olunca naparız bilmiyorum..

    YanıtlaSil
  3. aferin Nehiz Naz'a , peki o zaman yapabilmiş...Nasibine düşeni yemeyi bilmiş..
    Bizimki görse ketçabı , bizden önce sıkmaya çalışır..Bayılıyor büyük ve abi olmaya :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...