26 Ekim 2011 Çarşamba

Kız çocuğu işte:)))))



Nehir Naz'a hamileyken makyaj yapmayı bırakmıştım. Sonra hani derler ya elim soğudu ve çok nadir, özel günlerde falan yapmaya başladım. Geçen akşam gezmeye giderken bir ruj, bir kalem süreyim dedim. Birde baktım ki bizim ajan kayıtta:))))

-anneeee napıyoyysunnn
-makyaj kızım
-banada yapayymısın
-olmaz Nehir Naz makyajı büyükler yapar.
-ama benn büyüdüm anneee hani bebet diii-iiillldim
-büyüdün ama kızım makyaj yapacak kadar değil
-anneee  kalemiiii dözüne batıymaaaaa
-kızım bu göz kalemi göze sürülüyor
-anneeee çok düzelll oldun hep böyle tal (kal) oluyyyymu:))))


Eve geldi bizimki yerinde duramıyor.

-anneee banada yujjj veyiymisinnn
-kızım anlaşmıştıkya senin makyaj yaşın değil
-yotttt anne bana diii-iiil zendebe(zeynep) matyazzzz yapacammmm

yaptı zendebe makyaj:)))))

Ruju kapatırken kırdı. Kapağını açtım gösterdim bak kızım ruj kırıldı artık sürülmez bir daha ruj isteme olur mu? Uzunca bir sessizlik sonunda "oooosun yine alıyız anneee"

Bir sonraki makyaj yapmama kadar bu defter şimdilik kapandı:))))

8 yorum:

  1. :))) Çok şeker annesi senin bu miniğin :) Bizimki de..makyaj cantamı açtığımı görmesin..yandık :)

    YanıtlaSil
  2. Bnimkiler de bir ara heveslendiler oluruna bırakmıştım şimdi hiç ellemiyorlar ama ilerde ne olur bilemem tabii.
    Cimcime çok tatlı çıkmış..

    YanıtlaSil
  3. Kız çocuklarının en sevdiği oyuncak makyaj malzemeleri sanırım :)

    YanıtlaSil
  4. cadı ya allahtan kendini değil bebeği boyamış :))

    YanıtlaSil
  5. çok tatlı maşallah canım benim

    YanıtlaSil
  6. Benim kızım da cok meraklı bu aralar bana da sür ben de istiyorum derdinde hep. Oyuncak makyaj takımı aldık da rahatım şimdilik. Kendikileriyle oynayıp duruyo. Ama kız cocuğu bunlar cok tatlı ve şirinler. Blogunu yeni keşfettim izlemeye aldım. Ben de beklerim benim bloğuma. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. ben bu bıcırık minnoşu ısırırım kusuruma bakmayın :)))
    sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...