4 Nisan 2011 Pazartesi

Dinlenemesemde güzel bir hafta sonuydu!!!!!

Hafta sonu bütün bir haftanın yorgunluğunu atmak için değil mi, yoksa ben mi yanlış biliyorum? Dinlenmek bana haram mı? Hafta içi işte, hafta sonuda evde çalışıyorum. Olmaz ki ama bu kadar, bende dinlenmek istiyorum, beni duyan var mı??????

Hafta sonu maceramız cuma akşamı bu kuşla başladı. Gezmede rahat bırakmadı kuşu. Önce "menimde omzuma konsun" dedi, konunca "anneeeeee tıynaklayı batıyooooooo, kesssss" diye bağırdı.


Sonra bu kedi maskodu kuşun kafesine koyup hayvanı deli etti, yazık ya hayvan kaçacak delik aradı:))) Kuş kaşındıkça "anneeeeeeeeee kanadını yiyoooo" diye feryat figan ağladı.
Sonunda ev sahibi kuşun haline dayanamayıp bizim cimcimeye bebek getirince hem kuş hemde biz derin bir nefes aldık:)))


Cumartesi gidilecek adresler belli!!! "miyoniiii, dülen yüssss, payyk, yemettt"
Şimdi tercüme ediyim: Migros, gülen yüz oyun merkezi, park ve yemek:)))))) Her hafta uğramazsak yok yazıyorlar bizi:))))


Pazar günü arkadaşlarla attık kendimizi yeşilliklere. Yaz güzel oluyor, sevmiyorum ben kışı.
Anası kılıklı güneşe hiç bakamıyor, gözlerini ovuşturup durdu aynı zamanda da söylendi. "bak delmisss yasss size alın dedim dünesss dözlüğü"
Geçen gün benim gözlüğümü görünce oda istemiş, kızım daha yaz gelmedi bak güneş yok demiştim ya onu tapalıyor başıma hanım:)))))


Direk gitti şoför mahaline, "men süyecemmm"


Kızım olmaz falan dedik ama yok. "anneeee derçekten süyebilirim, yaaaaa mananeeee"


Asıl yerine oturunca hiç hoşlanmadı. Astı suratını ve " yaaaaaa anneeeeeeeee babam süyemiyoooo men süyebilirim" Nerden çıktı bu anlayamadım ama!!!! O sinirle yol boyunca uyudu:)))


O arabada uyurken bizde mangal keyfindeydik.


Prenses uyandı ve daldı etlere:)))


Yerim o ağzını senin, canım kızım...Bu süt canavarı süte doymadı. Elinden süt kutusu, ağzından meme ("anneeee şütüüüü") eksik olmasın istiyor:))))


Karnı doyunca sıra geldi oyuna. Şu arkadaki cimcime varya Güneş, hiç anlaşamadılar, topu paylaşamadılar. Elindeki topu kıza kaptırdı, peşinden koştu, alamadı, başladı ağlamaya. Neden böyle benim kızım acaba? Çabuk mu pes ediyor? Nerde bize mum tutturan Nehir Naz? Ne yapsam acaba oyun grubuna yazdırsam çözüm olurmu?




6 yorum:

  1. duydum sesini ama bu konuda fikrim olsa emin ol kendi başıma sürerdim ilk kelin merhemi misali :))
    bu arada afiyet olsun. Mangallar, etler falan bide arada mantarda var ama davet eden yok :))))

    YanıtlaSil
  2. Manolya bence de sözlükteki haftasonunun anlamı değiştirilmeli. duble yorgunluk vallahi de billahi de.
    bizimki de güneş gözlüğü istiyor. ya çok para da vermek istemiyorum. biliyorum çöpe gidecek. off.

    benim kızım da paylaşmıyor eşyasını manolya. kreşe gittiği halde. yani fitratında varsa var. belki zamanla öğrenirler.

    canım kebap istedi. ama ben piknik de sevmem. yorulduğunla kalıyorsun :) çok tembelim di mi

    YanıtlaSil
  3. ooohhhhhhhhhh ne güzel geçmiş evet dinlenmemişsin ama ne güzel gezmiş yemiş içmişsin:)
    kızınada maşallah yani gözlük ha dur daha benim bile güzel bir gözlüğüm yok tutturmuyorum :)
    allah kolaylık versin senin işişn bu kızla zoooooooorrrrrrr:)

    YanıtlaSil
  4. Ohh keyfi bol bir hafta sonu olmuş.Ben de hiç bakamam güneşe.Prenses söyleneni unutmuyor yalnız annesi sen de alıver güneş gözlüğünü hem bak yaz geldi:)))

    YanıtlaSil
  5. oytunla hayat; Senin emrin olur arkadaşım sanada yaparım sen iste yeter ki:)))

    Küçük Mucizem; Bende kullanamayacak, kıracak diye erteliyorum almayı çünkü göz sağlığı için mecburen fazla para ödememiz lazım:)))

    Paylaşmıyorsa öyle gidiyor demek ki...Oyun grubuda çare değil desene:((

    sezobigo; Bencede işim zorrrr bu kızla:))))

    İkiz Annesi; Alacağım artık ne yapalım, umarım kullanabilir:)))

    YanıtlaSil
  6. Canlarım benim sezonu açmışsınız. Bizde henüz icraat yok . Yaren nehirnaz'ı rüyasında görmüş ona göre bak çok özledik. Hafta sonu görüşürüz öptüm canlarım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...