18 Ocak 2011 Salı

Paaamak boya:))

Geçenlerde hastayken aldığım malzemeler arasındaydı, ama Nehir Naz'a vermeye cesaret edememiştim. Pazar günü eksikler için çarşıya çıkmıştık o uyurken. Eve bir geldim elinde boya kutuları.

"Anneee bakkkk paaamak boyalar, ama sakın açma halıları maaafedeysinnn..."

Dedesi böyle demiş demek ki açmasın diye:))) Tabiki beni görünce galeyana geldi, resim aşkıyla tutuşdu çocuğum ve açtık boyaları. Ve sonrası:

Kızım boyalarla oynarken hem onu izledim hemde güldüm kendi kendime. Neden mi? Hani derler ya hasta olunca çocuğun huyu değişir! Ne büyük yalandır bu, bence çocuğun değil annenin huyu değişiyor. Normal zamanda olsa deli gibi kendimi kırtasiyeye atıp sulu boya alırmıyım?

Bu arada Alpay devreye giriyor:
"Ne yapacaksın sulu boyayı farkındamızın kızımız daha iki yaşında"

Bunu duyan satıcı ne üstüne vazifeyse:
"Abla olmaz sulu boya (sananeeeee), şu parmak boyalardan veriyim hem zararsızda"

Zararsız kelimesini duyunca içindekileri inceleyip hemen aldım. Tabii eve gelene kadar cesaretim kırıldı önce hikaye kitaplarını sonra pastel boyaları verdim bu arada iyileşti zaten  "paamakkk boyalara" sıra gelmedi!


Önce ellerimizi boyadık;

  

Sonra şeklini çıkardık...


Biraz abarttık tabiii


Oda yetmedi düşüncelere daldık daha ne çılgınlık yapabiliriz diye;
 

Tamamdır bu iş babam geldi....
 

Yaşasın halı değil örtü mafoldu, sıra duvarlarda:)))



10 yorum:

  1. Çok keyifli görünüyorsunuz...Minik eller süper olmuş..Hasta olduklarında canları yanıyor diye bilmiyoruz ki ne alalım...Keşke hasta olmasalarda biz yine de alsak :( İyi akşamlar

    YanıtlaSil
  2. Harika fotoğraflar bayıldım:)

    YanıtlaSil
  3. İçimizdeki karnaval; evet çok eğlendik kızımla. Ama dediğiniz gibi tek hasta olmasınlarda...

    İkiz Annesi; teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  4. Hahhaaaa :)) El baskınıza bayıldım canım. Çerçeveletsene bir tanesini :) Altına tarih atmayı unutma ama;)

    YanıtlaSil
  5. Maşallah harika resimler..sevgililer günü Hediye çekilişime bekliyorum:) sewgiler

    YanıtlaSil
  6. daha akıllı oyunlara çok var galiba, şimdilik çılgın oyunlarla geçiyor zaman....

    YanıtlaSil
  7. siz ucuz kurtarmışsınız :) ben kışın kaldırıyorum parmak boyaları. çünkü bize her aktiviteden sonra banyo farz oluyor ve bu soğukta korkuyorum.

    YanıtlaSil
  8. oytun'la hayat; aklınada geliyor, zaten bayılıyorum senin bu dahiyane fikirlerine:)))

    Moda Gezgini; teşekkürler, çekilişten haberim var ama bu konularda şansım pek yoktur yinede katılacağım:))))

    İsoon; yaşı gereği çılgınız biraz:))

    Küçük Mucizem; bizim boyalarda tek kullanımlıktı artık yoklar:)))

    YanıtlaSil
  9. ben onu yerim ya nekadar özlemişim
    az kaldı fındıgım 28 şubatta yanındayız

    YanıtlaSil
  10. işiniz zor ALLAH yardımcınız olsun.çokda şirin maşallah. zaten çocuklar hep şirin deyilmi.hayırlı günler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...