3 Aralık 2010 Cuma

Kıyılı köşeli olacakmış :))))

Dün Nehir Naz teyzesindeydi. İşten çıktık, kızımı teyzesinden aldık ve eve geldik. Daha kapıdan girer girmez Nehir Naz peee peee diye tutturdu. Anlamıyorum pee ne? Büyük uğraşlar sonucu peenin peçete olduğunu çözdüm ve bir tane peçete verdim. Aman Allah'ım kızım peçeteyi aldı ve başladı sağı solu silmeye. Hemen jeton düştü yine teyzesi bir cinlik yapmıştır mutlaka dedim ve telefona sarıldım.

-Merhaba Mehtap
-Merhaba abla
-Nehir Naz bugün peçeteyle naptı orda?
-Napacak abla su içerken yere döktü bende verdim peçeteyi eline hadi sil kızım yerleri dedim.
-Aferin Mehtap el kadar çocuğa...
-Noluyomuş, sana benzemesin biraz kıyılı köşeli olsun teyzesi gibi, nasıl alışırsa öyle gider...

Ve peşine ekledi: Sen dua et kızın bana benzeyecek, ya ben napıyım benim kızımda aynı sen.hahahaha

eeeee Mehtap bu...Yemeği ocağın üzerinden alıp ocağı silen sonra tekrar pişmesi için koyan ve yemek sıçrayıp ocağı kirletmesin diye başında nöbet tutan kardeşime göre;

 
Evet ben kıyılı köşeli değilim.

Birkaç dakika sonra bir mesaj geldi. İşte o mesaj:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...